På bättringsvägen.

Japp så är det... jag mår faktiskt bättre idag, känns otroligt skönt. Igår trodde jag nämligen att min sista tid var kommen.... Jag mådde verkligen inte bra. Men se så det kan förändras på en natt bara, en magisk natt får vi tro.

Ska ju iväg på studentmottagning idag med.... Men jag tror ärligt att jag skippar det. För min egen skull. Jag vill bli helt frisk innan jag börjar flänga runt utomhus igen. Speciellt med tanke på vädret, regn och blåst.
Men mamma ska hälsa Elin jätte mycket från mig.
Och Elin om du läser detta, du ska veta att jag jätte gärna vill vara med på din stora dag och gratta dig, men vi ses snart igen, kanske till midsommar? Då ska jag ge dig en stor välförtjänad kram :)

Hade nu tänkt att ladda ner en film... Om jag vågar!! MAAAX, KAN DU HJÄLPA MIG ATT BLOCKA MIN IP ADRESS? (Eller vad det nu var du snackade om angående ip adresser och nedladdning...)
Jaja jag ska iallafall ta risken och ladda ner en bra film, och sedan lägga mig i sängen. Bara ta det lugnt liksom.. Hoppas på att jag är frisk tills helgen. På lördag så är det ju nationaldagen, den ska "firas" på skansen, det kommer dit lite bra artister, blandannat D'. Så vi är ett gäng som ska dit:) Det ska bli roligt!




Gårdagens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0