GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN, ROBIN!

Ett stort grattis till favorit Bengtsson som har namnsdag idag.

Idag vaknade jag runt 11 och fick reda på att jag och pappa skulle befinna oss vid åkeshov bowling kl 12. Alltså ärligt nu...... VEM FAN DISCO BOWLAR KL 12 PÅ DAGEN PÅ EN SÖNDAG???
Inte normalt. Min pappa är överdrivet hurtig. Men det var kul iallafall:) Även fast pappa inledde allt med 3 strike på rad..... Lite små surt. Och jag förlorade trots att jag körde med kanten uppe på banan, så att inte klotet kan ramla ner i skåran hahaha. Det är 10års gräns på det;)
Kom hem där i från runt 2, sen åkte jag till Mickis där även Emelie R var, vi snackade yttligare lite om Gbg och skrev min Mickis lilla annons om sommarjobb. Nu i sommar måste jag extra knäcka lite för att samla ihop pengar till Gbg och massa annat. Funtar på att fråga på grillen om dom behöver hjälp haha... Det har dom redan frågat mig om, men kanske dags att ta upp det igen.
Det lär ju gå vägen, för den unga killen som jobbar där rådiggar mig hehe.
Emelie åkte iallafall hem strax därefter så jag och Mickis började åka runt och dela ut våra lappar:) Hur många som helst!

Runt kl 7 så åkte jag och hämtade upp Ida och åkte sedan till grillen och åt, gött. Vi blev kvar där ett tag och bara pratade i en timme eller så. Det var trevligt, och nu vet jag vad som händer i hennes liv just nu:)

Jaja... Just nu sitter jag iallafall här och pratar ned Jessica i telefonen. Eller ja, jag försöker att prata så gott det går. Min röst är helt pajj.... Har ju varit sjuk hela veckan och har haft ont i halsen. Sen efter för lite sömn i fredags så vart jag hes och i lördags på bion så vart det ju en del skrik, då vart jag yttligare lite hes. Sen när jag vaknade i morse så hade jag ingen röst, fick inte fram ett ord.
Det gör mig förvånad, för jag har JÄTTE svårt för att bli hes. Kan stå och skrika konstant på en konsert i över 1 timme, men det märks knappt på min röst. Men nu, ärligt, jag är super hes och låter som en 13årig pojke som nyss kommit in i målbrottet, inte lätt inte haha. Ibland får jag inte ens fram några ord haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0