The way you make me feel

Igår ca en halvtimme efter midnatt så smsar Amer mig och skriver att allas våran Michael Jackson är död. Jag trodde såklart att Amer drev, skulle ju inte förvåna mig liksom. Så jag säger emot och frågar om han driver eller inte. Men han förklarade noga att så var inte fallet, utan att han faktiskt är borta. Föralltid. Sedan bara trillade det in sms från en stor del personer på min kontaktlista, som skrev exakt samma sak som Amer precis skrivit.

 Det är en stor sorg för hela världen, men speciellt för popkulturen. En gud inom musiken är nu borta. Inte vilken gud som helst, utan den största, bästa av alla.

Det känns tomt, väldigt tomt.
 De är en konstig känsla. För jag känner honom inte, jag har aldrig sätt honom live, vilket också gör ont. Men jag känner bara känslan. Han är känsla för mig.

Men han lever kvar inom oss och genom sin musik. Han finns kvar.
Ingen kommer att glömma honom. Han kommer aldrig, aldrig att glömmas bort!
Han är en legend.

Jag ska se till att mina barn vet exakt vem som var den bästa artisten genom tiderna. Dom ska veta vem den där legenden är. Dom ska veta att Michael Jackson är The King Of Pop.
Det går inte att undgå!

Levande eller inte, så är han en hyllad artist. Så kommer det alltid att vara.
Michael, 'I Want You Back'.

Kommentarer
Postat av: amer

vadå inte förvåna dig, stick fan :)

2009-06-27 @ 02:07:49
Postat av: Lisa

Hahahahhaa..... ;)

2009-06-27 @ 11:05:29
URL: http://llisasdiary.blogg.se/
Postat av: Erika

bra skrivet :)

2009-06-28 @ 00:11:51
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0