Torsdag. Grönalund.

Tjohej.

Idag bar det av till Grönalund med Rebecka, Mari och Ida.
Vi kom typ dit precis när det öppnade, och det var skit lite folk. Vädret var ju allt ifrån på topp idag, vilket ni som bor i Sthlm nog märkte. Men jag tackar för det.
Dagen på grönan vart helt perfekt. Man skulle kunna säga att det var tack vare sällskapet, men jag måste erkänna att jag är glad över att det var dåligt väder. Det var NADA folk där, inga köer till någonting. Det va najs! Lite regn då och då vare helt klart värt.
Dagen har varit skit mysig från starten till slutet.
Jag, Mari och Ida åkte allt som gick att åka. Allt från dom flygande elefanterna till frittfall TILT (ja Ida och Mari fick mig att åka den...) Men Rebecka den pussyn fegade ur på typ allt! ;)
Fast vi lyckades få henne att åka uppskjutet med oss. Efter det ville hon nog döda oss, men det är smällar man får ta haha.
Vi provade även på Insane som är ny för i år. Den var skitrolig! Åk den!
Fast dock lite för kort... Men men.
Dagens skrattanfall blev i "Rock Jet" när jag bokstavligtalat höll på att trilla ur vagnen haha. Ida typ låg över mig för tryckkraften gjorde så att det blev så. Fyfan vad jag garva, måste ha sätt helt sjukt ut. Jaja, tack för idag tjejer, en dag som denna behövdes. Kanoners. Puss på det!

Just nu sitter jag här hemma och gör ingenting.
Var hemma hos Ida en stund efter grönan och såg att Jonna The Rapper (Idas lillasyster) hade köpt The Sims 3 och jag vart såklart helt till mig. Dealade sedan lite med Jonna och fick låna hem spelet för en tia hahaha.
Så nu har jag installerat det på både den här datan och den bärbara. Men ingen utav dom verkar ha stake nog för att kunna spela spelet. Det suger. Det går otroligt segt, och jag har nyss förstått att jag precis givit bort en tia förgäves. Så det kan gå... Haha jaja hoppas att den kommer till väl användning utav Jonna!












"BlondinBellas syster ------>"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0