Once i run to you, now i run from you

Dåligt bloggande idag.
Åkte till skolan för att bara prata lite om betygen, sen slutade vi. Så ja, jag åkte istortsätt helt i onödan. Var i skolan i en halvtimme kanske... Varav 25 minuter av den tiden var dö tid. Så det kan gå...
Men var iallafall en glad Lisa för jag fick träffa på mina underbart fina vänner. Har saknat er tjejor!!
Och dom fick även skratta lite åt min röst som fortfarande låter som ett målbrottsoffer. Men snart är det nog helt borta... Tyvär Max haha!!

Dagen har gått fort som fan och nu sitter jag här kl halv nio på kvällen. Väntar på ett litet sms eller samtal från Ida där hon meddelar mig att hon är hemma. Vi ska nämligen åka och sola på mammas jobb, för hon jobbar inatt. Så jag hoppas bara på att Ida kommer hem i en hyffsad tid för jag orkar inte sitta och vänta i evigheters evighet, jag har tråkigt.
Men men, annars åker jag ner dit själv och solar, inte värsta grejen, även fast det är lite läskigt där.
Mamma har iallafall lovat mig att hon betalar alla mina solningar den här veckan om jag städar mitt rum i morgon, så ja det får jag väl ta och göra då. Eftersom vädret inte blir bättre än högst 12 grader den här veckan typ. Helt sjukt.....
Värmen? Hallå, vart tog du vägen?
Det är ju sommar nu... Men det skulle lika gärna kunna vara höst förfan.



Älskar't!!!

Kommentarer
Postat av: jeni

dom har förstört mansons låt :(

2009-06-09 @ 16:31:14
URL: http://youaretheparty.blogg.se/
Postat av: Maxoow

Stryyyk ska du ha :@

2009-06-09 @ 18:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0