Tillängnat Ida!

Skrev aldrig något inlägg igår, hade inte något direkt vidare viktigt att berätta. Det har jag nog inte nu heller. Men ibland är det bara skönt att skriva av sig lite.

Sommarlovet har börjat med ett par rejält regniga dagar, vilket inte alls uppskattas. Men nu ser det ut att klarna upp lite. Hoppas, hoppas verkligen. Sommaren håller ju på att regna bort.

Igår så var jag iallafall hemma hela dagen, tog det lugnt, vaknade sent, åt god frukost.
Runt sex på kvällen så kom Ida och Mari hit. Kändes så bra att få träffa dom.
Vi satte oss inne på mitt rum, snackade, skrattade, sjöng lite (hahaha)... Sen åt vi massa onyttigt och kollade på filmen Step up. Skit bra! Efter det så kom Idas pappa och hämtade oss så vi åkte hem till henne.
Väl där så kollade vi på en till film, minns inte vad den heter, men den är svensk, gammal, konstig och rolig.
Runt kl ett så la vi oss inne på Idas rum och kollade på CSI. Eller jag och Mari kollade, Ida somna.

En sak ska ni veta, att Ida, den kvinnan hon kan snarka hon. Verkligen SNARKA. Nu snackar vi inte om några tyngre andetag utan några riktigt rejäla grisläten. Och jag som är känslig mot ljud när jag sover, ja jag skulle kunna strypa henne tusen gånger om. Speciellt när man vaknar kl 6 på morgonen utav att hon låter som en hel bondgård haha.
Kan ni tänka er att hon är sötare än det sötaste sockret på dagen, men på natten så förvandlas hon till en riktigt grisig MAN i sängen hahah. Mari och Ida vet vad jag menar med det... Jag och Mari fick utrymma Idas rum kanske 3 gånger i natt pgr utav vissa själ. Så det kan gå... Haha! Men om man bortser från Idas nattliga vanor så är hon grym! :)



Allas våran Ida Maria Bimer

Jaja nog pratat om det.... Nu ska jag äta något och sen försöka få tag på Mickis mitt hjärtegull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0