300309

Dålig blogg dag. Sorry.

Började klockan halv 12 idag typ, rätt skönt. Slutade 13.45 typ, skulle ha slutat 14.20, så fick alltså gå tidigare.
Fick sällis med Elis på bussen, alltid lika trevligt. Sen jag kom hem har jag väl bara chillat, ätit middag och typ lyssnat på musik.

Är så otaggad på skola just nu.. Alla min tankar är istället riktade mot nästa vecka.. LOV! Hur jävla skönt som helst, men lite ångest över att det är sista lovet innan själva sommarlovet.
Idag slog det mig att det är fan snart sommar, bara typ två månader kvar, och det går så jävla snabbt. Även fast den här hösten och vintern, speciellt hösten har varit så jäääävla bra, så längtar jag som fan till sommaren.. Fast vem gör inte det liksom?
Jag gillar inte ens vinter, inte snö. Bara på en skidresa isåfall, men inte annars.

Aja ointressant.


Märklig bilresa hem i Fredags, riktigt märklig hahaha.
Lägg märke till hur redigt stor den där svanen var!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0