Baby this situation driving me crazy

Gissa vad? Jo jag är hemma i dag med. När pappa kom hem i går så förbjöd han mig från att gå till skolan idag, för att han hörde hur min hosta var.
Den är hemsk, blir bara värre.

Så ikväll blir det ingen festkväll med Mickis och massa. Istället ska jag vara hemma och chilla galet.. Och usch vad jag inte har lust med det. Men pappa och mamma har lovat tacos till middag och sen ska pappa köpa massvis med godis till kvällen. Ska bli najs att se let's dance iallfall.. Jag håller på Laila, vem håller ni på?

Nu tänkte jag vara snäll mot min vovve och gå ut med honom en snabbis. Skriver snart igen!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Josefine

Laaaaila, och Morgan! :D

2009-03-06 @ 16:32:24
URL: http://josefinecato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0