Brown, Chris Brown om jag får be!


Chris Brown - With you
Och ja, man kan ju höra att vi går totally nuts i början av videon. Känsla, vilken jävla känsla att höra den här låten live. Tårar i ögonen är bara förnamnet.
(Jag vet att jag filmar cp, men det är fan inte så lätt haha)



Chris Brown - Forever
Härligt, härligt och återigen förjävla härligt.
(Jag vet att jag filmar cp, men det är fan inte så lätt haha)



Chris Brown - Kiss kiss
Det här är nog den sämsta filmen jag lyckades filma. Dåligt ljud, dålig bild.
Men vadfan, man kan fortfarande höra hur han låter och fortfarande SE hur han RÖR sig, mjau.
(Jag vet att jag filmar cp, men det är fan inte så lätt haha)

Kommentarer
Postat av: Leia

Fin header.

2009-03-05 @ 12:58:02
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0