Den svaga länken

Fan, varför är jag så omöjlig? jag vill inte riskera något genom att ta upp det, men ändå tänker jag på det hela tiden, jag kan bara inte sluta att tänka på skiten. Jag plågar mig själv.

Snart börjar Beck på 4:an, ska bli najs. Det är bra att dom visar serier såsom Beck eller något liknande på söndagar, då blir det iallfall något posetivt med veckans mest meingslösa dag.
Just den här filmen som visas ikväll har jag redan sätt faktiskt, på bio tillochmed.
Tilsammans med Rebecka, Tessan och Mari. Ida var tyvär inte med. Men sånna tider saknar man. Jag levde för er.

Ska försöka ta mig iväg till skolan imorgon.
Har lyckats ragga upp en rejäl jävla förkylning som verkligen inte vill bli bättre, inte ens lite. Har så in i helvetes ont i halsen, det är la inte najs.
Får se hur jag gör i morgon helt enkelt.

Nu har det börjat..

Over and out

Kommentarer
Postat av: Malin

SV: tack så mycket :) allt bra med dig då?

2009-03-08 @ 22:51:52
URL: http://malinsundin.blogg.se/
Postat av: Leia

Jadu, jobbigt när det finns saker som man inte kan sluta tänka på.

2009-03-09 @ 12:09:10
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0