Do i have to cry for you?

Det blir en myskväll hemma den här lördagen.. jag får ångest. Varför vet jag inte.. Men vill väl ta vara på helgen eftersom den faktiskt är fööör kort. Men är ändå väldigt trött sen igår, så antar att det inte skadar att bara ta det lite lungt ikväll.

Tänkte se starten av Robinson 2009 nu om några minuter, med familjen. Gud, känns som en evighet sen dom visade Robinson på tv senast.
Men men, en chans kan man ge det iallafall. Sen halv 11 så visar dom American Pie 2 på 3:an, 4:an eller 5:an hahaha, minns inte vilken kanal. Men ska försöka se den filmen iallfall, även fast jag har sätt den förut. Fast tror jag kommer decka på typ en minut, hehe.

Helst av allt så skulle jag så jävla gärna vilja vara på den där kryssningen just nu. Det är någon känd radiokanal som har fixat värsta party kryssningen. Artister som E.M.D skulle dit, alltid kul:) Men höjdpunkten hade nog ändå varit att även Mr.Bengtsson skulle med samma kryssning haha. Jag och pappa tänkte faktiskt boka, men alla hytter var upptagna och dessutom så skulle den billigaste hytten kosta 1.300;) Men men, hade tänkt ta med mig Ida isåfall. Berättade det för henne igår, och hon blev as taggad. Synd att det inte blev av fan.. En annan gång med kanske fler pers:)

Nu:      

Kommentarer
Postat av: maglate

Söt blogg du har :]



Kolla gärna in i min blogg och lämna en kommentar.

Häng gärna med i bloglovin också :]

2009-03-21 @ 22:13:08
URL: http://maglate.blogg.se/
Postat av: JENNIE - modeblogg

fan också missade robinsson:/

2009-03-21 @ 23:14:07
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: ida,s

bra blogg :]

kolla gärna in min blogg & KOMMENTERA!!!!!

www.idaskarin.blogg.se

www.idaskarin.blogg.se

www.idaskarin.blogg.se

www.idaskarin.blogg.se

www.idaskarin.blogg.se

2009-03-22 @ 10:11:20
URL: http://idaskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0