Helgen

Fredag;

Satt hemma hela dagen och fixade håret ju.
Fick senare sms av både Malin och Mickis som ville dra på fest på Ekerö. Så tog halv 10 bussen med Mickis, mötte André och massa andra killar i centrum och fick sjuss till festen, minns inte vart den var nu bara därför, men en jävla bit in på Ekerö iallfall. Vi var där i typ 10 min. As äcklig "fest", typ nån Emo som hade flyttfest... Skabbigt hus, skabbigt folk. Men visst, snällt att vi fick komma... haha synd att ingen av oss kände henne och att vi bara klev in, och sen drog därifrån 10 min senare.
André beställde taxi åt oss alla. Vi var typ 7 stycken som bestämde oss för att köra på chill krök hos Berggren istället.
Mycket trevlig kväll som bjöd på många skratt. Jag och Mickis kom hem till mig runt kvart över 3, åt nacho chips och kollade tv. Sen somnade vi:)

Lördag;
Vi försov oss lite och tog två bussar senare än vad vi egentligen skulle ta. Men vi tog en buss runt 2 in mot stan, skulle shoppat lite men blev inte så, istället åt vi på donken, tog en chailatte på eh och sen åkte Mickis hem och jag åkte till Philip.
Tog ju somvanligt ett tag att komma dit, men väl där så kollade vi på melodifestivalen och sen på Legally Blond som gick på trean. Mysig kväll!

Söndag: 
Vet inte när vi vaknade, men vi låg kvar till typ tolv, då gick vi upp och åt vofflor med Philips små kusiner, sjukt söta haha. Sen la vi oss i soffan och kollade på reprisen utav lets dance, sen somnade Philip ett tag, då kollade jag på simpsons och typ nått annat konstigt program. Runt 3 åkte jag därifrån, och i centralen så träffade jag på Sebbe, sjukt glad blev man ju över att se honom! :)

Bilder från fredagen


Drink blandning i köket


André och Malin


Haha drägg


Jag och lite Mickis


Ingen kommentar


Vet fan inte haha


Jag André och Mickispickis


Samma


Jag och Mickis dansar till take you down, haha sjukt älskvärd låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0