Hugo it is

Kollar på Den rätte för Rosing just nu, det är fan final.
Står mellan Hugo den snygge och den andra killen Egill eller vadfan han nu heter. Låter som en dansk pedofil hehe..
Jag håller på Hugo, han verkar vara så jävla skön som person, mysig, lugn, självsäker och framförallt väldigt väldigt snygg.
Hugo skulle lätt kunna vara min dröm pöjk.. Eller ah, näst efter favorit Bengtsson alltså haha.

Vem tror ni att Linda väljer? Vem är värd att "vinna"?
Känns liksom som att hon borde känna hugo bättre, den andra killen har ju bara varit med mindre än halva av tiden.
Fast egentligen så tycker jag att Hugo borde satsa på någon yngre, tror det kan hålla ett tag mellan Rosing och honom men inte något långvarigt.

Även om han nu inte blir vald så är ju inte det to bad för honom liksom, dom flesta vet nu vem han är och han lär ju verkligen inte ha svårt att skaffa sig en tjej haha.



Den omtalade Hugo

Kommentarer
Postat av: Gabriela

neeeee lisa han är så ful ! HAHAH :) tycker jag då. jajaja. MR BENGTSSON är däremot en helt annan sak. <3<3<3 älskar dig.

2009-04-01 @ 21:26:32
URL: http://kakoralls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0