I don't want nobody else

Har nyss käkat lite nacho chips med en egen blandad dip, creme fresh blandat med hot salsa sås, as gott. mitt och Mickis egna lilla recept. Glöm inte vart ni läste det först liksom;) Haha ironi.
Btw så saknar jag Mickis något enormt. Träffade henne senast i måndags, alltså fööör längesen typ haha. Behöver prata ut, och det är Mickis bra på. Usch och fy på allt just nu liksom.

Appropå Mickis, så tänkte jag göra min underbara vän lite glad nu. Har nämligen laddat upp 3 nya videos från Chris Brown konserten! Vet att du älskar mig lite extra mycket just nu Mickis ;) Dom kommer upp i nästa inlägg.. Fast var berädda på att det är en KASS kvalité på dom. Men vadfan, det är ju liksom Chris, LIVE!!!! Inget slår det.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Saknar dig med snuttan, vi måste ses så fort som möjligt! Fredag? :)



HAHA du är för underbar! Tack bästa!! Du får mig alltid att bli glad, även när det känns omöjligt.. Du är verkligen bäst :') <3

2009-03-04 @ 23:30:35
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0