it took one look into your eyes

Går det några bra program på tv i kväll? Jag är sjukt uttråkad. Nästan olidligt. Vet fan inte vad jag ska hitta på.. Är trött på att sitta vid datan. Folk är osociala på msn och jag har redan läst igenom typ 60 bloggar.
Jag har dessutom ingen fantasi så kan inte bjuda på några roliga inlägg här heller tyvär, vilket annars hade varit ett yppligt tillfälle nu när jag ändå inte gör något annat vettigt.

Fan, hatar att vara sjuk och bara gå hemma och inte göra någonting alls, för det får mig att tänka så mycket. Inte på alls vettiga saker, utan mer saker som bara får mig att må dåligt, saker som får mig att undra, vilket leder till ännu mera tankar. Skulle vilja ha en avstängnings knapp bak i nacken, en knapp som stänger av tankesystemet ett tag. Vore skönt.
Jag har lust att ställa dig frågan, en enkel liten fråga, men jag är för rädd för svaret. Fan vad fegt. Men jag ska ta mig mod till det, snart. Inte nu, men snart.

Kommentarer
Postat av: J U L I A

i'm bored too.. :/

2009-03-04 @ 19:24:56
URL: http://byjulia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0