it's all about trust

Tjohej.
Har spenderat hela dagen åt att kolla på The Hills, så nu har jag sätt klart alla avsnitt från säsong 4. Vill se programen från säsong 5 nununu. Någon som vet när dom börjar sändas, eller har dom redan börjat visats på tv? Annars är det bara vänta tills dom kommer upp på hemsidan, lättare att kolla på datan tycker jag. Då kan man se många program på raken och liksom hänga med lättare.
Älskar programet iallfall. Blir dessutom så JÄVLA avundsjuk på sättet hur dom lever. Snygga kläder, snygga killar, snygg miljö, snygga hus, mode, shopping, festa, sola, bada... AAAAAALLLLT. Haha.
När jag blir runt 21,22 så skulle jag lätt kunna tänka mig att flytta till L.A eller något liknande, bara för några månader eller upp till ett år liksom. En vän kan man ta med sig också, och sedan skaffa massa nya vänner, nytt jobb. Kul att få testa på ett helt annat liv, en helt annan miljö. Men men det är bara drömmar haha.

I morgon blir det skola igen.. Jag mår inte bättre men måste gå. Ska till doktorn vid 5 i morgon, för det blev nämligen inget idag. Ska även sova hos Jess i morgon, för vi åker superduper tidigt på fredag. Hoppas jag hinner bli lite frisk tills dess, känns liksom inte som någon höjdare att dra runt i skidbacken med öroninflamation och CP ont i halsen.
Aja får se...

På lördag är det iallfall planerat att jag ska dra in till stan och fika med min älsklings Izabelle, hoppas det blir så. Skulle vara så sjukt mysigt verkligen.. Och jag vet att jag behöver prata av mig lite, och det är vi ju bäst på. Kan sitta i flera timmar och bara prata. Izabelle är bra på att lyssna och förstå, sånt uppskattas mycket.




Några utav dom bästa dagarna i mitt liv. Vi hade så JÄVLA roligt. Synd att jag ser så töntig ut på bilderna, men men;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0