Majkääääl

Sitter just nu hemma hos Mickis.
Hon åkte till min skola när hon slutat, sen så gjorde jag klart lite i skolan sen åkte vi hem. Vi fick sjuss utav Mickis pappa från bromma. En jävligt udda och konstig bilresa om jag själv får säga det, men jäääääävligt rolig hahah. Ska visa bilder sen när jag har en möjlighet till det, dvs när jag kommer hem typ i morgon i guess.

Ikväll blire fekke som fan, fett najs. Jag, Mickis och Linn.. Ska bli kul, för vi har ofta väldigt roligt tillsammans:) Underbara tjejor det där, ska ni veta.

Hörs och ses, puss. Ta det lugnt ikväll;)

Ps. Det här med mitt hår löste sig.. Det är nu väldigt mörkt, men inte rött iallfall :) Är nöjd. Men kommer nog hinna ändra mig om den saken inom en snar framtid om jag känner mig själv rätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej!

Fin blogg! =)

2009-03-28 @ 17:46:34
Postat av: Mikaela

Du är underbar sötnos! :)

2009-03-29 @ 00:50:43
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/
Postat av: F A N T A S T I C O ♥

Kolla in min blogg och rösta fram vilken väska som är snyggast. Svart eller vit.



Kram!

2009-03-29 @ 18:03:06
URL: http://girlfantastico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0