Nyduschad

Nu har jag precis duschat. Sitter just nu här och hostar som ett jävla as.. så jävla jobbigt.
Men i morgon så ska jag ge mig iväg till skolan iallfall, behöver betala in pengar till våran skidresa med skolan som kommer äga rum snart. Betalar man inte så kan man inte åka med, så måste göra det. Plus att om jag går till skolan i morgon så är det större chans att jag får göra något på kvällen i morgon.. Måste träffa Mickis.
Jag mår ju liksom inte dåligt, hostar "bara", så jag klarar mig nog.

Det har blivit en del inlägg dom här två dagarna som jag har varit hemma nu, men det får ni ta som en kompletering för i helgen kommer det förmodligen bli dåligt med bloggning för min del, som vanligt. Hinner aldrig blogga då haha.

Nu ska jag stänga av datan. Blev ingen glass förut så nu ska jag ta och äta lite och förhoppningsvis kan det kanske kyla ner min irriterade hals. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0