Onsdag.

Tycker ni att det är okej när det är såhär jävla mycket snö ute? Håller inte alla med om att det fan får ta och bli vår nu. Det snöar ju bara mer och mer... jag blir ärligt riktigt irriterad haha.

Blev väckt runt 11 idag.. Och veeeet ni? Min förkylning känns lite bättre. Väldigt skönt faktiskt... I morgon har jag tid hos tandis, så efter det drar jag nog till skolan och sen efter det så ska jag nog följa med Jess och kolla på när Flowermountain uppträder :)

Har typ bara legat och chillat i sängen hela morgonen/förmiddagen. Kollade på den där filmen med Heath Ledger "En riddares historia", fast har inte sätt klart hela än.
Och nu sitter jag här, laddar min ipod och lyssnar på Mr. Brown.

Ska snart äta lite "lunch", så vi hörs senare!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-03-11 @ 13:24:57
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0