Öronfuckinginflamtaion

Idag gjorde jag framsteg. Jag klev upp hela två timmar innan min buss gick, duktig Lisa! Ändå fick jag lite brottom, men ah, det är inte det som räknas... Eller kanske haha.

Kom till skolan runt halv tolv, då hade vi Svenska, meningslös lektion. Sen lunch, TACOS. As gott:) Sen så var det matte som stog på schemat. Jag jobbade faktiskt lite, återigen duktig Lisa haha.

Vi slutade vid två typ, så då fick jag sällskap utav Elise hem. Sen så har jag hunnit med att vara på vårdcentralen med pappsen också. Visade sig att jag hade öroninflamtaion, illa. Och inte nog med det så hade jag även något virus i halsen som dom inte visste vad det var, men jag är grymt irriterad i halsen och har ONT. Men ondast har jag nog i örat.. Kan knappt nudda örat, usch.
Men pågrund utav detta så kommer jag inte följa med till kungsberget med skolan i morgon, inga skidor för min del. Det suger, ärligtalat. Vill åka skidor, var längesen nu. Har inte gjort det på hela vintern, snyft. Men men, det är väl smällar man får ta.
Istället så ska jag chilla och kolla på let's dance i morgon. Sen på lördag så är det fika med Izabelle som står på schemat, trevlans! Ska även försöka träffa Ida och Mari någon dag i helgen, för Mari åker till Dubai på Tisdag, lyxbarn.

Nu ska jag äta fruksallad som mamma nyss gjort, gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0