Tråkigt.

Nu har jag typ vääääldigt tråkigt, så ska nog färga håret nu, har inget bättre för mig.
Ska göra det själv dessutom.
Alltså gott folk, ta vara på detta ögonblick. Det här är SÅ INTE JAG. Att färga håret.. BRUNT.. själv! Alltså vad händer med världen?
Höhö okej nu överdriver jag... Men det är sant att jag faktiskt fortfarande ibland glömmer bort att jag nu inte längre är cp jätte blond. Det har jag ju alltid varit. Kommer ta tid att vänja sig..

Skulle egentligen ha slingat håret ljusare idag.. Men ångrade mig igår. Alla tjatar om att jag ska färga mörkare brunt, och vadfan, mitt blonda hår har jag redan förstört så då ger jag mig in i ett liv som brunett istället. Mörk brunett.
Aja hoppas att den mörkade färgen blir bra då.
Önska mig lycka till fan!! ;)

Kommentarer
Postat av: mathilda

tack detsamma!:D

2009-03-25 @ 19:21:45
URL: http://mathildasspot.blogg.se/
Postat av: malin

good luck ;D



men iaf jag äääääär sååååå sugen på att köpa sånna där slingor, fast jag vill ha ljusare hår, så jag lär nog färga mitt hår innan jag köper sånna där man bränner fast =)

2009-03-25 @ 19:28:11
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0