Wait for me

Återigen en seg dag.

Morgonen började med att bussen la av precis efter Ekerö, KUL. Missade matten, inget mig emot iofs, enligt mig är mattematik bara ett kryp i världsrymden. Men tror inte mina föräldrar instämmer..

Efter det vare svenska, sen mentors tid, snackade om att åka på skidresa, fyfan vad kul om det blir av. Dagen avslutades med väääääärldens tråkigaste engelska lektion. Jag ängnade mest tid åt att tjata på Jess om en viss sak..... Jesscia vet vad det handlar om, och jag tänker inte ge mig haha. You need to seeee Blomberget :) Ingen annan fattar.. synd!

Sen åkte jag typ hem. Såg först Victor på tunnelbanan, eller jag hann inte koppla att det var han, så jag gick förbi. Men han var snabb med att skicka iväg ett sms och åter igen klaga på att jag aldrig lyckas se honom haha. När jag klev av så mötte jag Jonte, och vi tog sen sällskap på bussresan hem, skönt att slippa åka ensam. Okej, han sov mest, men ändå haha.

Min förkylning blir bara värre och värre.. Det är la inte najs. Funtar på att stanna hemma i morgon, lär ju inte lyckas så bra med det, men hoppas. Vill inte åka till rikstaden på so lektionen, vill heller inte efter det åka tillbaka till skolan för att sitta 3 timmar framför datan på datakunskapen. Blä.

Kommentarer
Postat av: Jess

HAHAHHA! jag sitter med tårar i ögonen av skratt, blomberget? hahahhahahahahhhah <333333

2009-03-03 @ 19:43:36
URL: http://xjess.blogg.se/
Postat av: Erika

sv: åh vad kul :) Själv gör jag inte heller så mkt ;D

2009-03-03 @ 19:52:06
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0