You never know how much trouble a heart can take.

Jag är på så dåligt humör. Mitt hår är en katastrof, vädret är en katastrof! Allt är lite katastrofalt. Tänk att minsta lilla grej kan få alla posetiva tankar att fullkomligt försvinna, svish så är dom som bortblåsta utav en stark vind, och med den vinden så kommer det bara massa nya negativa tankar.
Jag vill ha helg, sommar, sommarlov och fest med vänner. Allt utom skola, plugg och ångest.

Jag tänker för mycket. Tänker på allt.
Kärlek, jag är kär i kärleken. Letar, men hittar inte den rätta. Kanske är det för att jag just letar? Vem vet.
Skolan, jag är omotiverad, inte lat. Eller lite lat, men mest omotiverad. När vi får reda på att vi ska ha prov i ett ämne jag inte tycker om, så är jag redan innan inställd på att det kommer gå skit. Så jag pluggar inte. För jag vet att jag failar, jag vet att jag är sämst och inte kan lyckas.
Det är där självförtroende kommer in i bilden.. Har man misslyckats tillräckligt många gånger så är man van vid det, man är inställd på att man inte klarar det.
Men jag har istortsätt nada självförtroende, tyvär inte. Skulle vilja vara den där starka tjejen som kan säga: Jag är så jävla snygg, och det vet jag att ni också tycker.
Det är coolt med tjejer, eller folk i all allmänhet som kan säga så. Men jag kan inte. Eller vadfan, kan kan jag väl. Men inte säga det och samtidigt mena det.

Livet är då allt en riktig bitch ibland, tyvär. Men allt kan ju inte vara en dans på röda rosor precis. Det kommer väl bättre tider, och tro mig jag väntar med spänning. Orkar inte med all skit längre. Vill bara ha en knapp som jag kan trycka på, och stänga av allting. Eller kanske pausa mitt liv medans allt annat rullar på, fan vad najs. Pausa, och sen när jag playar igen så är det sommar och sol, fiestaaa varje dag. Wow, så vill jag ha det.
Så säg mig, vart kan man få tag på en sådan bra uppfinning? Pause knappen.
Ibland är jag då allt väldigt smart.. Ytterst sällan, men ändå smart. Så läs nu detta riktigt noga. Det där skrev jag, och jag menade det. Wiho, måste vara ett framsteg ändå ;)


Smile like you mean it.

 

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A ♥

Taaack desamma ;D

2009-03-23 @ 20:15:17
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SVAR: jo den har väl varit bra :D

2009-03-23 @ 20:37:35
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Josefine

väldigt fin blogg:)

2009-03-23 @ 20:58:57
URL: http://jojsefinee.blogg.se/
Postat av: Michaela

så söt du är på den där bilden :D

2009-03-24 @ 16:31:54
URL: http://mejx.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Sött smile du har :)

2009-03-24 @ 16:59:34
URL: http://caffeineaddict.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0