Beautiful, dirty dirty rich rich dirty dirty


Lady Gaga - Beautiful Dirty Rich

Skolan var najs idag... Kom dock TVÅ TIMMAR förtidigt. Tänka sig, antingen så kommer jag försent eller förtidigit, men aldrig i tid.
Började 11.15 och jag var i skolan halv 9. Supermysigt! Älskaaaaar't...
Min klantighet är en klass för sig... Don't you think?

På media lektionen så var jag med i Jennifers grupp istället för min egen. Dom skulle filma ett band inne i tv studion och jag hjälpte till. Det var Jennifers lillebrors band, väldigt duktiga. Btw så är Jenni och hennes bror kopior. Lite läskigt! Haha. Och hans kompisar var bara massa mini-Johan Palm, lite roligt faktiskt. Blondt ruffsigt hår och den stilen typ.

Efter skolan så åkte jag in till stan, mötte Linn, Mickis, Sophia, Himer, Anton och Emelie. Först satt vi och tog det lugnt lite i solen men sen så följde Emelie och Mickis med mig och shoppade lite. Eller jag handlade, dom höll mig bara sällskap:) Det gick snabbt, sen mötte vi upp dom andra igen. Vi satte oss på några bänkar ovanför plattan, där uppe vid fontänen. Det var FULLT utav studentflak, ÖVERALLT. Såg så jävla roligt ut. Lite små avis är man ju, jag vill också ta studenten förfan. Alla var helt galna, stänkte öl på alla som satt vi sidan om vägen, inklusive oss haha. Linn var skön och tog upp sin banan som hon hade i väskan, skalade den och kastade upp den på ett flak när låten "Svenne banan" spelades hahah. Sen när vi skulle börja gå mot tunnelbanan, tog oss tusen år för Mickis var så seg. Då kommer iallafall "Kissie" gående haha... Hon såg så stolt ut när hon gick där och fick så många blickar på sig. Dock så snubblade hon över en kant och ramlade nästan, hahahah. Det var som i en film... Först gå där och känna sig snygg och omtyckt (snygg och omtyckt????), sen ramla och alla skrattar åt henne. Fast hon ramlade inte, men var på god väg till det.
När jag sedan lyckades dra med mig Mickis ner till tunnebanan så stöter vi på Dessie (hahahah). Desiree Nilsson, ja ni borde veta vem hon är. Lill gumman, så söt så. Tvek...............

Jaja nog pratat om det... Är iallafall hemma nu, ska börja att göra mig i ordning. Ikväll är det fest som gäller:)

Puss



Söta Linn och Anton.
Orkar inte lägga in alla bilderna nu... Ni får se resten sen.

Kommentarer
Postat av: Anton

åååh ja är med på bild..trevlans!:D

2009-05-31 @ 01:37:56
URL: http://hartell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0