En dag i rålis!

Började halv tio i morse.. Men matten fick bli ett minne blott just idag, jag behövde all den tid jag kunde få för att plugga till svenska provet som jag fick göra idag, pgr av att jag missade att göra det för flera veckor sen.
Men på svenskan så hade inte min lärare Carin tid att sitta med och "passa" mig och en annan kille i klassen som skulle göra provet så vi fick göra det efter både svenskan och mentorstiden. Det gick rätt fort, men om det gick bra, det vettefan. Våran sista lektion i engelska var iallafall inställd. Så vid fick sluta lite tidigare.

Jag åkte till fridhemsplan och mötte Josefine, vi gick till EH där vi båda köpte en varsin chocklad frapino plus en scones till Jossan, sen drog vi oss vidare till rålandshovsparken där vi satte oss ner på gräset och fikade lite. Det var mycket trevligt och vädret var på topp, perfa.
Det är rätt kul att bara sitta där i rålis och titta sig omkring, sjukt mycket skumma, roliga, konstiga, snygga, fula, knäppa människor som sitter där haha.

Vi rörde oss där ifrån runt 17 skulle jag tro, då gick vi till pressbyrån och Jossan köpte påfyllning till mobilen och sen gick vi runt lite. Dock så försämrades vädret rejält och det började små regna lite, synd. Runt 17.40 så sa jag hejdå till Josefine och åkte mot bromma, fick vänta i en kvart på bussen. Kom hem runt 7.
Skulle ha ätit lite middag men orkade inte fixa något så jag tappade upp ett bad istället och låg där i ett tag. Sen har kvällen bestått av Desperate Housewives som nyss slutade.
Kom nu på att jag fortfarande inte har ätit något till middag. Känner mig lite hungrig haha.

Bilder från idag











Kommentarer
Postat av: Anonym

där ser man :)

2009-05-26 @ 22:17:26
URL: http://karolinamikkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0