Friday

Skönt med Fredag. Äntligen helg... :) Inte för att den här veckan har varit något vidare jobbig, men ändå.

Jag tog en buss runt 11 in till Vällingby. Hann prata lite med Jossan på vägen in också, vi bestämde att vi skulle ses. Så jag struntade i att åka till skolan. Projektarbetet vi håller på med går åt pipsvängen iallafall... Ingen i min grupp är speciellt engagerad så vafan.
Jag åkte iallafall till vällingby, köpte en liten present till Ida som fyller år idag (GRATTIS ÄLSKLING!!!).
Sen åt jag lite och satte mig och väntade på att Jossan skulle sluta, kl 14.30. Men när jag har suttit där i 40 min så får jag ett sms där det står att vi iallafall inte kunde ses, hon mådde inge bra och blabla. Så det blev inget. Då var det bara för mig att åka hem igen...

På bussen hem så träffade jag på både Rebecka och Malin, så jag fick sällskap. Det vart en lång konversation mellan mig och Rebecka om gamla minnen, det var trevlig. Och Malin berättade om sin skola, och hon trvides bra och så:).

Nu sitter jag iallfall här hemma, har bytt om, lagt in bilder från kameran. Sen har jag inte gjort så mycket mer.
Vet inte vad kvällen har att erbjuda... Men eftersom det inte blev något med Jossan så måste jag börja planera om.
Pratade med Ida för ett tag sen, hon ska ut och äta med sin familj ikväll eftersom hon fyller år.. Men hon skulle höra av sig efter det:) Ska kanske hjälpa till att fixa iordning lite hemma hos henne. Hon ska bjuda hem ett gäng i morgon för att fira att hon har fyllt år. Blir lite god mat, bada lite i poolen, dricka:) Det blir nog jätte trevligt!




P.s Du sjunker bara mer och mer i mina ögon för varje dag som går.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0