I don't wanna play that part

Det vart ingen middag på grillen för min eller Idas del. Vi båda äter hemma. Jag fick välja en god middag här hemma istället, så jag är nöjd för det. Är hungrig som jag vet inte vaaaad...... Har bara ätit en macka till frukost hos Ida idag.. Och det var typ kl 10 hehe.
Just nu sitter jag och äter mina natruella riskakor med philadelphia ost på, godare går ju typ inte att hitta. Det får stilla min hunger så länge!

Snart börjar One Tree Hill (JAA!!) och sen därefter Gossip Girl, mer najs är det svårt att få.
Sen visar dom även en film på 4:an (tror det är 4:an) ikväll kl 21.00. Deja vu heter den, SKIT BRA film!
Såg den på bio när dem kom ut, och det var några år sen. Ska bli kul att se den igen iallafall:) Värd att se, för er som undrar. Fast den kräver tid och uppmärksamhet för att man ska förstå den. Det är ingen film som man kan sitta och göra andra saker till, då äre kört haha.



Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv: Nä inte direkt.

Jadu det måste vi verkligen, finns en del saker att säga!

Saknar dig med, SJUKT JÄVLA MYCKET <3

2009-05-17 @ 19:47:37
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/
Postat av: Mikaela

sv: Haha visste att det skulle komma ifrån dig! ;)

Jag blev också fett besviken, tacos liksom... Åh

<3<3<3<3<3<3

2009-05-17 @ 20:06:36
URL: http://mikaelaedelryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0