I wrote you a letter..

Det blev stan efter skolan idag.
Vi slutade vid 14.00, så då åkte jag, Jennifer, Elise och Jessica in till stan, i regnet. Usch, blir så jävla otaggad när det regnar. JAG HATAR REGN.... Tro mig, det är något utav det värsta jag vet. Förut var det mest så för att jag plattade håret grovt mycket och så fort mitt hår blev minsta lilla vågit så fick jag panik. Nu är det väl inte riktigt samma skäl längre. Nu är det mer för att det blir så blött och kallt. Fuktigt. Hatar när kläderna blir blöta och klibbar mot kroppen.
Fast ibland är det dock väldigt mysigt med regn... Hahah kan inte bestämma mig. Beslutsångest. Kanske borde byta samtalsämne helt enkelt..

När vi kom till stan så gick jag, Jennifer och Elise och åt. Jessica gick och mötte en gammal klass kompis till henne.
Vi satt typ och åt och snacka i en evighet. Det var kul. Vi pratade om typ allt, det mesta. Skrattade gjorde vi också.. Såklart. Skrattar alltid när jag är med Jennifer, Elise och Jess.. Dom är liksom lite små knäppa alla tre. På ett bra sätt dårå;) Det får ju mig att ibland verka lite normal.... Haha eller?

När vi hade ätit så drog vi till h&m, jag och Elise köpte puder. Sen drog Jennifer och träffa en killkompis och jag och Elise åkte hemåt. Blev ingen fika på Anglais idag... Tror inte jag hade orkat det efter maten, plus att det var så fult väder. Jag vet att man sitter inne.. Men vädret fick mig att bara vilja åka hem, vilket jag också gjorde.
Det är skönt att Elise bor nästan lika långt bort som mig, får ofta sällskap.

Nu ska jag jag snart duscha, sen om en timme så är det Desperate Housewives som står på schemat, ja tack!



Elise är så söt när hon somnar på bussen haha. Nickar till med huvudet sådär och vaknar till varje gång, ser helt urvaken ut, sen hamnar huvudet på samma sätt igen ;)

Kommentarer
Postat av: Jells

Älskar din design, jätte fin!



Finns det något du vill veta om mig? Kika in då på min frågestund och ställ en fråga! :D

2009-05-05 @ 20:27:55
URL: http://jellss.blogg.se/
Postat av: Josephine

vad fin profil bild du har :) allt bra ?

2009-05-05 @ 21:21:08
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0