It's a cold and it's a broken hallelujah

Igår var jag hemma hos Ida hela dagen, vi chillade mest. Sen kom även Mari och vi pratade en hel del om ivkäll:) Det kommer bli trevligt ikvälll ska ni veta.

Sen åkte jag hem, åt lite, fixade mig och sen kom Alex, Adam och Mickis och hämtade mig. Kändes så sjukt bra att få träffa min Mickis igen. Tre veckor hann det gå innan vi sågs... Så lång tid har det ALDRIG gått förut.
Men vi hade väldigt roligt iallafall. Jag och Mickis skrattade som vanligt sådär mycket som vi alltid gör haha.
Alex var sådär måttligt tung på gasen så det vart en del skrik från baksätet om vi säger så hahaha...
Vi satte oss nere vid något bad i skå och rökte lite vattenpipa, snackade och sånt. Det var trevligt.
Sen fick vi skjuts till Stenh där vi sedan fick ta bussen hem, för bensinen tog slut. Så där satt jag och Mickis och väntade på bussen i 40 min.. Lite kallt, men det gjorde absolut ingenting. Vi hade massvis att prata om! Och det kändes väldigt bra att få prata av sig, speciellt med Mickis, hon lyssnar och förstår.
Kom hem runt tolv, men somnade inte för ens vid 2, halv tre någon gång.

Kvällarna är värst. Så är det verkligen.
Min lilla plutt har fortfarande inte visat sig här hemma. Det har nu gått 5 dagar. Det gör ont, så jävla ont att försöka insé att han nog inte kommer hem, aldrig mer.
Det är orättvist. När får man lite medvind här i livet? Det är frågan det.
Saknar dig hjärtat.. Och slutar inte hoppas än... Inte än.

Idag vaknade jag vid halv 2 men kom inte upp ur sängen för ens typ 40 min senare, sjukt trött.
Nu har jag nyss duschat och ska snart börja föna håret och sedan fixa mig.

Skriver senare.


"Aj den bajsa!"
Älskar dig




Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha,vad menar du med "Aj den bajsa"??:)

2009-05-24 @ 17:34:38
Postat av: Alx

saknar*

2009-09-18 @ 00:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0