Måndag

Vi fick sluta tidigare från samhällskunskapen idag, väldans snällt utav Naser som dessutom var på lite damp humör.
Det blev inget fika i stan, utan jag och Elise tog sällskap hem och hann med en glass på vägen, lika mysigt det.

När jag sitter på bussen och strax ska hoppa av så känner jag på mig att det säkert kommer att börja regna på vägen hem, så därför blev jag liksom inte direkt förvånad när det såklart öste ner regn när jag klev av bussen.
Mhhhhhh, jag älskar att köra moppe i spöregn. Eller? Skulle inte tro det va... Men jag var på glatt humör ändå.
Det har varit lite upp och ner med mitt humör, jag kan vara glad men jag tänker dock för mycket, vilket resulterar i en mindre glad Lisa.
Jag tänker, längtar, saknar. Och så fortsätter det dagarna långa, tänker längtar saknar. Tänker, längtar, saknar.

Kom hem runt 5. Spelade lite gitarr.... Även fast jag bara kan spela "Smoke on the water". Börjar dock att tröttna lite på den nu haha. Någon som kan frivilligt anmäla sig till att bli min gitarrlärare? Någon som är grym på gitarr? Typ kanske någon som börjar på Robin och slutar på Bengtsson? Någon?
Hahah nej okej, nu ska jag sluta driva.
Men ja, jag hann med ett samtal med lilla Jessica också, som hade väldigt ont i fötterna, för att hon i morse var så dum och klämde i dom i sin mammas skor, 36½. Lyckat Jess ;)
Sen åt jag lite middag, och sedan har jag tillbringat min tid här faktiskt. Sjungit, lyssnat på musik, fixat bilder, pratat med lite folk.

Snart börjar den här dagen att lida mot sitt slut, snart dags att stänga av här. Ikväll är det Bigbrother, weii. Missade både i torsdags och fredags.. Kan tänka mig att det har hänt en del.



Hittade den där fina texten i våran svenskabok idag.
En Lisa för själen.... Väldigt nödvändigt för alla!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0