No happyface

Gårkvällen vart trevlig. Jag och Mickis åkte till hässelby där det var en lokalfest som Rasmus bjöd oss till. Träffade även på Arvid som går i min pararellklass och kände igen några andra ansikten. Men somsagt, en lyckad kväll.

Jag och Mickis tog oss inte längre än till Stenh igår på hemfärden, för bussen gick inte längre. Vi ringde Alex i ett desperat försök om skjuts, men han sov. Då ringde min mamma taxi... Då svarar Alex och säger att han kanske kommer.
När taxin kommer så leker jag och Mickis dumma och sa att vi absolut inte ringt efter någon taxi och att vi väntade på skjuts. Min mamma vart mindre glad, som nu har en stor risk att få böta för att taxin fick åka den långa biten i onödan haha.
Vi tjatade vidare på Alex, men han hade somnat om. Då ringer min kära mamma taxi nr2, och gissa vad? Ja men självklart så vaknar Alex då och står framför oss med bilen typ två minuter senare. Fan vilket jävla tuppjuck jag fick, otur alltså. Det slutade med att jag åkte med i taxin och Mickis med Alex. Kom hem runt halv 5, somnade direkt i stortsätt.

Idag har det varit prima väder, men jag har för mesta dels spenderat dagen inne, dum som jag är hehe. Min lille katt födde kattbebisar under dagen och har lyckats klämma ut 4 stycken. Så söta så, med en speciell gråmilerad färg som vi aldrig tidigare fått på våra katter. Bra gener från kattpappan dvs haha.

Nu har jag nyss duschat och ska snart äta middag.
Planer för kvällen är det inte så gott om...
Jag och Mickis skulle ha dragit och festat lite i Sollentuna, en jävla bit, men ja nu bangar hon och jag vettefan vad jag ska hitta på, för jag vill inte dit själv heller.
Får väl se. Nu när jag ändå har fixat mig så känns det som om jag måste göra något iallafall.. Vill inte sitta hemma, stort bang på det.
Följer väl med Mickis och några andra till en park och myser lite... Men vet inte om jag har lust. Har inte lust med så mycket jag... Jo att träffa L, för det var för längesen. Inte kul alls.

Bjuder på bilder från gårdagen/kvällen strax.



Det är inte kul att det är just dig jag håller så hårt om....
But he's so beautiful, such a beautiful disaster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0