Onsdag

För mig är du hallelujah tusen gånger om..

Jag mår lite bättre idag. Tror att den rejäla sovmorgonen gjorde sitt...
Gårkvällen var hemsk.... Gick inte att somna. Tror det är då det märks som mest att Bäbis inte är här längre. Jag är ju så van att han ligger där i min säng PÅ min mage eller mina ben varje natt.

Jaja... Vaknade runt 12.15, skönt som fan. Har inte ätit någon frukost, hittade inget i kylen som lockade. Men hungrig är jag.
Tänkte gå ut med vovven, han står här och lägger sin leksak i mitt knä för 589:onde gången nu haha! Så visst ska jag vara en snällis och gå ut och busa lite med honom.

Lite senare idag så ska jag hem till Ida, ska bli kul att träffa henne, tror jag behöver träffa folk som inte tillhör min familj nu. Har varit hemma i flera dagar!
Saknar tjejerna i skolan som fan.. Inatt drömde jag att våran skola las ner och att alla fick gå på gymnasium i sina grundskolor som man gick på från 6:års till 6:an. Hahahah! Jag var SKIT ledsen. Men men... Som sagt ska iallafall till Ida sen och ska försöka att få henne äta med mig på grillen innan det. Inge bang på grillen, aldrig! Hehe..

Kommentarer
Postat av: Erika | foto & så mycket mer

vem sjunger?

2009-05-20 @ 13:40:01
URL: http://enerikaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0