Skolan

Sitter här uppe i datasalen i skola nu med Jessica på min högra sida och Elise + Jennifer på min vänstra.
Vädret idag är inte på topp, men jag är glad ändå.
Är dock väldigt hungrig så längtar tills den här lektionen är slut för då är det mellanmål som gäller, inte överdrivet gott men fan det är iallafall något, jag behöver påfyllning i min mage nu känner jag. Den skriker efter mat. Inte bokstavligt talat, men nästan haha.

Slutar kl 16.00 idag. Åker kanske med Jessica in till stan och fikar med Rebecka, eller så åker jag rakavägen hem, får se hur det blir. Känns som att jag har lite att göra idag/kväll så kanske blir tvungen att åka hem eftersom vi slutar lite små sent idag.

Men men, hoppas ni alla får en fin dag, vi hörs när jag kommer hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0