Sommar, sommar och sol

Åh så fint väder det är ute idag, jag klagar inte, absolut inte. Det är dock bara väldigt tråkigt att ligga och sola själv... Så jag gav upp och gick in hit och satte mig, sitter här i bikini liksom. Men när jag har skrivit klart detta så ska jag ta mig fan gå ut och lägga mig i solen igen. Jag om någon behöver färg på kroppen!

Igårkväll så fixade jag mig lite snabbt, tog moppen till sundby där även Linn var, där väntade vi på Mickis, Emelie och Johanna i några minuter som skulle komma och hämta med bilen.
När dom kom så började vi våran färd mot Södertälje haha. En jävla bit, men men. Vi åkte färjan från Ekerö, går mycket snabbare, det var kul, längesen man åkte färja haha.
På färjan så ploppade helt plötsligt Anton upp, vet inte riktigt vart han kom ifrån, förstod inte riktigt när dom förklara haha. Väl över på andra sidan så möter vi Himer och en annan tjej som körde den andra bilen som hette Lisa, jävligt snyggt namn må jag säga;)
Sen åkte vi hem till henne, Lisa alltså, var där ett tag och tog sedan bilarna ner till en strand. Det var mysigt. Vi spelade beachvolleyboll. Lite små kyligt men helt okej:) Sen satte vi oss på bryggan och bara snackade... Efter några timmar så började vi åka hemåt igen. En söt person var deppig, en annan lite glad i hatten och jag själv mådde bra, tror jag. Inte ska jag klaga iallafall:)
Det vart fyllekäk på rasmusgrillen för min och Mickis del fast vi var totalt nyktra, haha lika gott för det. Sen tog vi 01.20 bussen hem.

Nej nu, soooooooooooola.
Lägger in bilder och sånt senare, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0