Soooooooooola

Jag sov kvar hos Ida igår.
Vi la oss och kollade på Sunes värld runt kl tolv, och somnade strax därefter.
Ida vaknade kl 08.00 i morse utav att jag låg och as garva i sömnen hahaha! Det här var den tredje gången på typ 2 veckor som jag drömde en sån där riktigt bra dröm.
Sen gick vi upp runt 10, åt frukost. Sen har Ida städat för det mesta, medans hon placerade mig ute på balkongen. Hon tyckte att jag behövde lite färg på kroppen. Vilket möjligtvis kan stämma. Så ja, jag har legat ute på hennes balkong sen kl halv 11 nästan. Lite färg har man ju fått, inte så mycket, men lite hehe.

Ska snart ta mig hemåt för att duscha och byta om och sånt. Sen åker jag tillbaka hit runt 5 :) Blir nog en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0