Torsdag

Är hemma idag. Min hals strejkar totalt. Gör ont att svälja... Dvs mat och allt annat. Usch.
Hade ändå bara en lektion, samhälle, och den skulle börjat om några minuter. Kändes lite onödigt att åka till skolan för att vara där i typ en timme och sen åka hem igen, när man inte mår allt för bra..

Igår var jag somsagt hos Ida, haha vi snackade en hel del. Vilket behövdes. Nu vet jag vad som händer i hennes liv just nu, och hon i mitt. En liten update kväll med andra ord... Med mycket skratt haha. Vi bakade, eller Ida bakade en misslyckad kladdkaka, sen badade vi. I hennes POOL såklart!! Haha vissa reagerade på att jag skrev bada... Men menade såklart i poolen. Inte i sjön än på ett tag ska ni veta haha....

Jag åkte hem från Ida runt 22.40 eller något liknande... När jag kom hem så satte jag mig här för jag hade redan missat nästan båda programen utav BB. Surt!
Somnade inte allt för sent iallfall..
Och idag tog jag mig en välförtjänt sovmorgon... Gick upp runt halv 1. Har ätit frukost.. Satt på en film, Little miss sunshine heter den, den står fortfarande på ute i vardagsrummet, fast jag kollar inte. ska nog sätta mig och försöka hänga med lite i filmen nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0