You completely know the power that you have

Juste, igår under våran lilla bilfärd så körde vi förbi skuruskola, eller vi skulle dit iallfall. Jag såg den aldrig eller något, det var rätt mörkt tror jag, men jag kom direkt att tänka på dig Izabelle. Skuruskola = du, right?

Jag saknar dig, saknar dig så att det gör ont ibland. Vi har minnen vi, många minnen. Några utav dom finaste har jag med dig, det är glasklart. Du ska veta att jag tänker på dig, det gör jag. Tänker och saknar!



Vi är 13 år på bilden skulle jag nog kunna gissa, snygga va? Klart att bilden heter "we.are.hot" på min data, klockrent. 13 år somsagt. Kvällen innan så sprang vi hand i hand efter Darin i kungsan efter en konsert, 13 år FÖRFAN! :)



Kommentarer
Postat av: izabelle

åh! <3 jag saknar dig med. men gud, fett coolt! när åkte ni förbi där? för jag var vid skuru skola typ vid 1-tiden :O

2009-05-01 @ 18:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0