And love will always be the guiding force in our lives

I natt drömde jag en helt underbar dröm. En sån där dröm som man bara inte vill vakna upp ur. Allt var som jag ville att det skulle vara. Allt var perfekt. Så där fruktansvärt jätte perfekt! Jag hade en sådan grov ångest i morse när jag var tvungen att kliva upp. Jag ville ligga kvar i min varma säng och drömma vidare...

Dagen på dagis har gått bra i alla fall, timmarna bara flyger i väg. Jag kommer dit kl nio, då är vi ute en stund eller så är vi inne med barnen och dom springer runt som galningar och leker. I dag fick några av dom bada balja, super lyckliga och skit söta haha. Dom gör så stört roliga miner när dom får vatten i ansiktet, det är väl ovant för dom i guess, dom blir chockade, arga, förvirrade och glada på samma gång. Tänk er alla dom uttrycken i en tvåårings ansikte samtidigt, jävligt charmigt kan jag tala om haha.
Sen var det dags för lunch, inte så gott och dessutom lite extra kladdigt då det fans creme freiche att lägga i soppan. Efter maten skulle alla barnen utom två stycken sova i mysrummet. Och jag kan lova er att rummer är ta mig fan riktigt mysigt. Madrasser över heeela golvet, lysande stjärnor i taket och massa täcken och kuddar. Sen efter det så blir det mer lek och sedan mellis, ännu mera kladd med yougurt, smör och allt sånt. Sen gick några barn ut medans några var inne. Jag fick vara inne med ett gäng. Skönt. Det är så svinigt kallt ute just nu. Olidligt. Jag MÅSTE skaffa mig en vinterjacka. Jag vet vilken, men måste bara tjata på mamma och pappa haha.
Jaja, vid tre åkte jag hem i alla fall och just nu sitter jag och väntar på maten som vanligt. Jag har tråkigt. Blä.
Längtar tills nästa Måndag. Harry B James it is!!

Haha vilken dagisfröken va?


Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGG DAGISFRÖKEN!!!!

2009-11-04 @ 16:48:04
Postat av: emilia

sv: nej nu är du knasig! :)



Det låter som du har haft en trevlig dag :) Och måndag it is! :D

2009-11-04 @ 16:56:37
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Malin

Sötis Lisa!

2009-11-04 @ 22:52:53
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

En del drömmar kan vara helt fantastiska!

2009-11-05 @ 12:06:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0