Forever and almost always

Jag är ingen kanon bloggerska jag inte. Men helt ärligt så har det inte hänt sådär överdrivet mycket saker i min vardag dom senaste dagarna. Har mest spenderat min tid på dagis och sedan hemma.

Idag började min dag på ja, dagis som sagt, som vanligt, det flyter på bra och jag trivs som fan. Härliga ungar!!
Jag fick lov att gå lite tidigare sen i alla fall för jag skulle in till stan med Emilia och även jessica valde att följa med oss. Sen träffade vi några härliga bandmedlemmar från något band som vi inte kände till... Tror att han killen från idol sjunger i det bandet, han som kom trea... Juste Robin Bengtsson tror jag han heter! Haha, okej förstå ironin.
Först smsade jag André och då kom han och Larre ut, vi följde med dom till 7eleven till att börja med och sedan vidare till Ica, väl inne på Ica så gick vi runt där ett bra tag. Allt för att André skulle ha sitt godis... ;) Sen gick dom in i studion och fortsatte att jobba lite med låtarna till albumet, och efter ett tag kom Robin så umgicks vi lite med honom. Alltså en väldigt trevlig eftermiddag, med mycketmycket skratt..... Som vanligt när man är med Emilia!! Och Jessica såklart, men den stackarn hade däremot väääldigt ont i sina fötter, för hon hade högklackat och vi frös en aning. Inte lätt inte haha.


När vi sa hejdå till Robin så ville han att jag skulle ta en foto på honom när han såg stentuff ut genom glasrutan... "Här låter jag dig ta ett avslutningsfoto.... Och så filmar du!!" Haha jag gillar't.


Kommentarer
Postat av: emilia

Haha xD och så vi skrattar! Men man kan inte göra annat i hans sällskap eller vad ska man säga? x) Tack bästa du för idag <3

2009-11-11 @ 22:11:50
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag trodde mobilen skulle vara svår att skriva på men man får med en liten penna och du skriver som på datorn, med handstil eller som på en vanlig mobil. du kan välja tangentbord. =) Världen bästa mobil!

2009-11-12 @ 06:46:29
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Sara

Tycker verkligen du ska köpa den om du har pengarna, den är fantastisk!

Hela livet i en manick! :p

2009-11-12 @ 17:24:18
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har du andrés nummer? :O

och vadå var ni själva med robin? asså hur träffade ni han? :)

2009-11-12 @ 19:20:47
Postat av: Anonym

vaaaröfr har du andres nummer?:O:O:O

2009-11-16 @ 20:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0