Hej tomten...........

I går när jag och Emilia var på centralen för att fixa biljetterna så hade dom ställt upp en massa telia/idol-montrar där, så nyfikna som vi är så gick vi dit och kollade.
Dom hade flera små runda bord med mobiltelefoner på och självklart hade dom min älskade Sony Ericsson Satio uppe. Jag dog lite. Jag är kär gott folk.... Den har ALLT jag söker och det blir nog ett frieri från min sida snart alltså. Haha nej men ärligt, jag vill ha den. Vill vill vill. Vi stod typ där i en evighet jag och Emilia och pillade på den där fina saken haha.

"Vill ni ha hjälp tjejer?"
".. Jag är kär i den här mobilen..."
"Jadu, den är ju rätt söt!!"


 


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Den får jag snart hemskickad :D,

Åh, den verkar underbar!



Hur mår du annars ? :)

2009-11-19 @ 19:25:00
URL: http://jempnifer.blogg.se/
Postat av: Emilia kostenniemi

"Hej tomten, när du ändå läser här på lisas blogg så kanske du läser kommentarerna med. Jag tyckte med väldigt mycket om denna. Klart att jag bara önskar mig den...., Men jag vill ha den" Hihi :) Ja den är ju lite söt. och ganska snygg med ;) haha

2009-11-19 @ 22:33:21
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0