I made it! Haha

 

Första dagen på dagis i dag då, det gick kanon. Jag lyckades väl charma barnen, för dom var snälla mot mig haha. Dom är verkligen så otroligt söta. Eller vissa av dom. Två år och bara jätte gosiga...

 

Har faktiskt suttit ute i en sandlåda en hel del i dag. Bakat sand-kaka efter sand-kaka haha. Kallt tänker ni då... JA skit kallt. Dessutom så har jag väl sand innanför varje jävla klädesplagg just nu haha. Sen precis som jag nämnde för André också så känner man sig inte så jävla attraktiv när man står och dansar till "små grodorna"... Känns väldigt löjligt. Men vet ni vad? Det gör inget.. För vilken plats passar det bättre att vara löjlig på om inte ett dagis!;) Jaja, det är kul i alla fall. Nu vet ni det...

 

Just nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar.. Jag är skit hungrig. I dag blir det hamburgare. GÖTT!! Sen i kväll är det Desperata hemmafruar på tvn. Kan det bli mer perfekt? I stort sätt inte haha.


Kommentarer
Postat av: izabelle

haha gulliii :D

2009-11-03 @ 16:42:26
URL: http://belliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0