I've got dreams to remember

Igårkväll så åkte jag hem till Emilia den fina. Vi glodde på idol och tog det lugnt. Senare på kvällen så ringde André och vi hade ett udda men roligt samtal i ca 20min sen så gick vi och la oss (jag och Emilia alltså haha). Händelserik fredag va?;) Vi somnade dock inte för ens runt tre och vi gick upp kl sex i morse om jag inte har helt fel.

Vi fick skjuts till stationen av Emilias mamma och tog sedan tåget till Gävle, det tog ett tag, men med Emilia med mig så spelar inte en lång tågresa någon roll. Vi kan nog ha roligt tillsammans vad vi än gör hahaha.
Jaja, vi var i alla fall framme först av alla i Valbo, inte så konstigt kanske med tanke på att vårat tåg rullade in på perrången kl halv tio i morse här i Gävle (Robin och Rickard skulle uppträda kl två hehe). Men det kändes bra att ha god tid på oss, slippa stressa liksom.
Tiden flög i väg och innan man ens hann blinka så stod dom två som jag nämnde några rader upp, på scenen framför oss.
Dom gjorde en g.r.y.m spelning ska jag tala om för er. Definera ordet GRYM!!! Dock bara 5 låtar. Men dom gjorde varje jävla låt med bravur. Jag gillar't!

Efter spelningen så var det signering. Och eftersom det var ett signeringsgigg så var det inte fullband, utan "bara" Robin och Rickard. Signeringen fick Robin dock sköta själv så vi höll rickard lite sällis där bredvid scenen medans vi väntade på att kön skulle bli mindre och sen gick vi fram. Robin ritade ett självporträtt på min singel, och hans hus på Emilias singel hahaha.
Jaja, sen drog männen och vi satt kvar och väntade på vårat tåg som skulle gå typ fleeeeera timmar senare. Signeringen/spelningen var slut strax efter tre skulle jag tro, och vårat tåg gick kl halv sju. Lyckat!:D

Nu är jag i alla fall hemma. TRÖTT!!!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh tack för dagen Lisa! Jag har alltid roligt med dig om vi så bara sitter och glor in i en vägg! Och dagen var helt galet bra. Och bilden på dig och robin är sötsötsöt! :) <3

2009-11-22 @ 12:03:40
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: emelie

OMFG SATT DU I HANS KNÄ??????:O alltsås fan jag hatar att läsas i din blogg. åhhh du och robin är ju typ käraa!:o

2009-11-24 @ 16:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0