Lördagen den 31/11 (varning, långt inlägg)

Det började med att jag inte kunde somna på kvällen/natten innan. Skulle ju som sagt upp kl 5, och ja jag gick upp kl 5 efter typ en timmes sömn. Men jag var fan pigg för det, pigg och taggad och förväntansfull inför dagen.

Runt kl halv sju så sätter jag mig på bussen från Jessica som tog mig till hässelby strand, sen tog jag tunnelbanan till centralen och där väntade jag på pendeltåget som Emilia redan satt på som skulle gå 07.40 och ta oss till södertälje hamn. men inget jävla pendeltåg kom, tiden blev bara ändrad till senare och senare.
Sen smsar Emilia mig och säger att pendeln bara står still och att det tydligen är något teknisktfel... Kuuuuul. Vi båda får panik. Efter ca en halvtimma så kommer äntligen pendeltåget till Centralen och jag hoppar på och möter Emilia. Vi sätter oss ner och bara asgarvar, vi skrattade typ konstant, fast egentligen var vi SKIT SURA för vi skulle nu missa vårat tåg från södertälje syd som skulle gå 08.52. Haha André tyckte vi var riktigt klantiga... Men det var ju liksom inte vårat fel;)
Tillslut så kommer vi fram till södetälje hamn men har ändå missat bussen som skulle ta oss till syd så vi började gå.. Då händer nästa sak, min väska går sönder. Haha då börjar vi bara att asgarva och känner liksom att detta var inte våran dag direkt... I samma veva som jag har sparkat till väskan hårt som fan i ren ilska så kör det förbi en bil. jag börjar vifta med armarna och trott eller ej men bilen stannade. Då fick vi skjuts till södetälje syd av ett äldre par. Dom var på bra humör och likaså vi som egentligen bara satt och skratta.
När vi kom fram till syd så kom vi fram till att beställa nya tågbiljetter eftersom att vi redan hade missat vårat andra tåg.
200 spenn gick det på (vi betalade alltså typ 300 kr för bara ditvägen haha...) och ca en timme senare var vi äntligen påväg till Katrineholm.

När vi kom fram så såg vi stortorget direkt från perrången och hörde redan då killarna soundchecka.
Runt halv elva så började dom spela på riktigt och jag säger bara, fyfan vad bra dom är! Mer behövs inte sägas liksom.
Dom spelade i två omgångar med en paus emellan och sen efter det blev det signering. Sköna grabbar alltså, jag och Emilia stod typ bara som två fån och skrattade. Fan vad vi skrattade den här dagen.
Och vi har även kommit fram till att vi nog ska starta en grupp på facebook som heter "Hur ful är Robin Egbo's autograf? 100% ugly!" HAHA.

Efter signerinen så stod vi typ bara och snackade med Robin medans resten utav bandet plockade ihop grejerna och packade in i bilen. Sen så hade jag och Emilia ca en timme kvar tills vårat tåg skulle gå så då gick vi med bandet och fikade på något café där i Katrineholm. Riktigt trevligt faktiskt! Där satt vi i 45 min sen var vi tvugna att gå till tåget och åkte sedan hem.
En förjävla bra dag ska ni veta. Riktigt jätte kul. Tack finaste bästa Emilia! Och tack till Robin och bandet.

Väl hemma i Stockholm igen så åkte jag till någon mcklubb i solna där min farbror skulle ha sin 50års fest. Det var jätte kul det med faktiskt. Först träffa släkten igen och sen kom även min favo-Ida dit så det blev en skit lyckad kväll/natt. Robin Eriksson som var med i Idol förra året var även där och sjöng med ett av sina band. Han kände faktiskt igen mig och vi snackade en hel del. Han gjorde i alla fall en jävligt grym spelning och jag tror fan inte att det var en ända person i lokalen som satt ner. Dom körde en massa rockcovers och med lite alkohol i kroppen så stod även jag och Ida och dansade haha..... Sen att det säkert inte såg riktigt klokt ut är en annan femma!;) Hehe.
Vi kom hem runt 3 tror jag, efter att jag hade tjatat på mamma som en jävla galning. Men jag var så sjukt jävla jätte trött så jag orkade knappt stå upp.
Jag sov i alla fall hos Ida, hon var ensam hemma. först åt vi massa mat och sen la vi oss i sängen och kollade på "Lotta på bråkmakargatan" haha. Fast vi stängde typ av efter tio min och somnade direkt. Jätte skönt. Sen vaknade vi runt tre i dag hehe......

En bild från fikat. Mer bilder kommer sen!


Kommentarer
Postat av: emilia

det var ööödet, att vi först missar och tabbar allt. Sen så ba blir det helt perfekt resten av dagen! Tack till dig robin och bandet. Och mycket skratt blev det ;) haha <3

2009-11-01 @ 21:48:39
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: ciilla

Hur känner du dom?:)

2009-11-01 @ 22:05:00
URL: http://cillaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså ärligt??? åh nej men alktlså hur fick du fika med robin b? känner ni varandra? är ni tsm? jag är jätte avvis nu :(

2009-11-02 @ 19:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0