The smell of poop......

Tråkig blogg Lisa. T r å k i g.
Ledsen för dålig uppdatering, men har inte haft så mycket att skriva om. Inte så mycket tid heller för den delen.

I söndags kväll runt kl nio så åkte jag hem till Ida, där även Malin var. Vi bakade, kollade på film, målade naglarna och snackade. Tjejigt va? Haha ja en riktig tjejkväll.
Jag spenderade även natten där. Och åkte sedan tillbaka dit direkt efter jag jobbat klart i går, då åt vi mat, bada bastu och åt lite mera mat haha. Sen på kvällen så var det träning som gällde... Skit längesen jag var med på en träning. Det kändes skönt att komma i gång igen.. Även fast träning gick skit. Har delade känslor inför allt det där. Men jag vill i alla fall röra på fläsket, så jag får stå ut!! Haha.

I dag har jag bara varit på dagis, rätt långtråkig dag. Tråkigt väder och gnälliga barn. Doften utav bajs är fast i min näsa. Tycker det luktar dagis-bajs överallt nu för tiden. Funtar på att börja spruta in parfym i borrarna, men jag skulle gissa på att det gör rejält ont, så jag får väl stå ut även i det här ämnet.
Jag har sluppit att byta bajsblöjor hittills och hoppas på att slippa det framöver också.... Hehe. Om jag ska göra det så kräver jag mun/näs-skydd med blommdoft och plasthandskar upp till axlarna... Sen är jag fit for fight :) Okej, kul samtalsämne.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahahahaha du är skön xD

2009-11-24 @ 16:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0