The trick is to keep breathing

Joshua Radin - Closer


Jag vill skriva av mig. Jag vill att allla mina tankar som jag har i huvudet ska rinna igenom kroppen, ut till fingrarna och dansa över tangentbordet och bilda massvis med kloka meningar som jag sedan kan publicera här. Men tydligen så är det inte så lätt... För ändå har jag suttit här med en helt tom och vit sida framför mig i en evighet nu.

Allt jag ville få sagt var egentligen bara att jag är såååå jävla trött på allting. Jag är trött på att bli sårad och jag är trött på att jag tillåter mig själv att bli sårad. Att jag tillåter mig själv att ens bry mig. Jag är också jävligt trött på att det är så mycket problem just nu, det finns så mycket saker jag vill göra men knappt hälften kommer gå.

Jag har insätt att jag hatar att skriva inlägg som det här. Att jag hatar att visa mig svag.

 


Kommentarer
Postat av: Emilia Kostenniemi

du är inte svag Lisa! Det är de som inte vågar säga något som är svaga. Att du berättar hur det är kallar jag inte att vara svag, utan tvärtom! Jag finns för dig alltid älskade du <3

2009-11-17 @ 20:21:26
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: P e t r o n e l l a. Ö

uh :( känner samma sak här, exakt samma.

Men hoppas det styr upp sig för din del! det är du värd.

2009-11-18 @ 00:40:55
URL: http://boostaditteget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0