When It Isn't Like It Should Be

Jag är så jävla irriterad just nu. Sådär så att det kryper i kroppen på mig. Sådär så att jag vill göra någonting åt saken. Skrika fula ord, slå och smälla i saker. Men inte hjälper det inte.... Inte en gnutta.

Orsak 1 till irritation
- Har nu gått och väntat på ett paket från h&m i över en månad, som aaaaaaldrig kommer! Det skulle ha kommit den här veckan, men icke. Ringde till h&m. Systemfel sa dom. Jävla idioti sa jag.
Får väl hoppas på att det hinner komma innan helgen, annars dör jag lite inombords tror jag.

Orsak 2 till irritation

- Att du är en stor fet idiot. Tänka sig att jag insér det mer och mer för varje dag som går. Patetisk är du också btw... Bara så du vet liksom!:)

Orsak 3 till irritation

- Hungrig. Hungrig som ett jävla as.

Orsak 4 till irritation
- Att jag inte äger en fucking Sony Ericsson Satio.

Orsak 5 till irritation

- Att jag sitter här och skriver det nog mest meningslösa inlägget i bloggvärldens historia.

 


Kommentarer
Postat av: linn

Tur att du e skit söt då! <3 <3

2009-11-25 @ 18:49:28
Postat av: P e t r o n e l l a. Ö

håller med överstående!

2009-11-25 @ 22:38:19
URL: http://boostaditteget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0