Hemma.

Nu är jag äntligen hemma efter en rätt så skön skoldag. Eller jag kom hem för ett tag sen.. Slutade vid två, det spöregnade och hade sig, skit msyigt. Inte. När jag väl kommer till tunnelbanan så ska den bli lite mer än 5 min försenad, vilket betydde att jag med all säkerhet skulle missa min buss från bromma. Så jag ringde pappa, och gissa om jag har tur eller inte!!! Självklart befann han sig i hässelby exakt då, så då fick jag åka bil hem. Skönt som fa-an!!! :)

Just ni sitter jag och väntar på att maten ska bli klar... Jag fick välja middag, och då blir det ju såklart tacos. Hehe. Så väldans gott helt enkelt.
Lite senare så ska jag i alla fall träffa Ida, vi ska se Idol och sedan sola. Skit najs.

Men ja, det var väl allt jag hade att säga för stunden. Eller nej... En sak till. Min mobil har typ trallat på sin sista refräng nu verkar det som.
Det började som så med att Jocke och jag satt och smsa i skolan, han fick damp och började skicka typ 30 likadana sms. Allt för att reta mig. Självklart hakar Max på, återigen allt för att reta mig. Så det slutade med att jag hade långt över hundra nys sms, vilket resulterade i en upphakad och seg mobil. Jag har nu försökt radera alla smssen typ femtiomiljoner gånger, men det går inte. Mobilen bara hakar upp sig. DÖÖÖÖÖÖÖD åt Jocke och Max, that's it.
Nu har jag nog sagt allt jag skulle. PÖSSSSSS så länge.


Sms-mania.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0