In my mind your'e all retards anyhow.

Sådär ja, hemma från träningen nu. Eller nej, där ljög jag väl lite. Jag kom hem för lite över en timme sen.
Det var en jävligt chill träning i dag, vi fokuserade mest på skott och på målvakterna. Så det var skönt att slippa springa som en galning, även fast det är det som behövs haha.

I morgon börjar jag halv elva, men måste ändå gå upp jävlans tidigt, surt.
Fast har bara två lektioner, så det är najs. Eller ja ljud är ju i och för sig på tre timmar tror jag, men men. Alltså haha fattar inte varför jag sitter och skriver om det där. Hur långa mina lektioner är, who give a fuck liksom? Nej, kanske dags att avrunda nu... Det börjar bara bli massa dösnack här nu.

Sitter just nu i alla fall och har en väldigt givande konversation med André på msn. Fast han försvann nu, spårlöst försvunnen. Men men, anyway. Nu ska jag stänga av denna apparat och gå och äta nachochips med guacamole. Skulle kunna dö för allt som har med tacos att göra. Love it.
Desustom så påminner det mig om Mickis. Älskade fina bästavän.

Jaja, sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0