It aint easy.

 

Jag har inte gråtit en ända tår sen jag fick reda på allt. Men i dag brast det. Idag grät jag för att jag är sårad. I dag mår jag jävligt dåligt. I dag hatar jag dig mer än aldrig förr.

 

Jag missade bussen till skolan i morse. Men det var nog lika bra, jag känner mig jävligt svag i dag och det känns som att jag är på gränsen till att börja gråta exakt hela tiden.

 

Jag ska i alla fall snart åka till bussen, jag ska hem till Jessica. Vi planerade i går att vi skulle ha foto-dag i dag. Ta massa jävligt balla foton helt enkelt. Får väl se hur bra dom blir. Jag känner mig så jävla tom i dag, både på insidan och på utsidan.

 

Det ska i alla fall bli ett plus att träffa Jessica, hon kan pigga upp mig lite. Ge mig ett leende på läpparna.

Ha en bra dag, vi hörs när jag kommer hem.


Kommentarer
Postat av: emilia

:( ? <33

2009-10-22 @ 14:08:21
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Du vet vem

Lisa, gråt inte för honom. Ärligt!

Ni båda har gjort fel, men det han gjorde överväger helt klart till att han är ett AS. Man gör inte så som han gjorde, man går inte bakom ryggen och man ljuger inte. Även om du var jävligt dryg, bitchig och så mot honom så spelar det ingen roll när det kommer till detta. Du var ärlig. Det var inte han. Ryck upp dig, du kan få SÅ mycket bättre!!!!

2009-10-22 @ 19:09:04
Postat av: Raaassssssmus

You will always havee me bby½!!:D

2009-10-22 @ 19:18:25
Postat av: Mari

Seriöst Lisa, inget att gråta över, du är en sådan mycke bättre person! och kan verkligen få mycket bättre. Han var inte värd dig.

Vi måste ses nu på lovet, har snacka lite med Ida och Rebecka om att hitta på nått.

Love you<3

2009-10-22 @ 23:22:38
URL: http://vbarvg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0