Match mot Åkersberga

Ska strax sätta mig i bilen med pappsen och Ida för att åka och spela match i Åkersberga. Jag är nog så otaggad man kan bli.
Dåligt humör, deppig, trött, ont i huvudet, halsen och magen.
Japp jag klagar. I dag får jag klaga.. Kanske för att det finns så mycket saker att klaga på. För det finns det.. En hel del faktiskt. Men allt ska inte tas upp här i bloggen. Somvanligt så besparar jag mina innersta känslor för mig själv, ett tag i alla fall.

Just nu är det två personer här och kollar på kattungarna. Vill inte. Vägrar. Jag vill ha kvar dom, varenda en av dom. Det kommer bli tomt.

Jaja, ska väl åka snart så jag ska väl börja avrunda här nu.
Hörs sen, puss hej.

Kommentarer
Postat av: emilia

sv: så mycket. Trött på mig själv bland annat. kan typ inte se mig själv i spegeln känns de som "/ <3

2009-10-11 @ 20:45:38
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Haha, jag bor i Åkersberga :)

2009-10-12 @ 21:21:35
URL: http://sailtheocean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0